SERVICII

English version

Pentru realizarea proiectului dumneavoastra sunt necesari urmatorii pasi:

 Vizitarea spatiului si analiza cerintelor

Prima intalnire consta in analiza spatiului si stabilirea unor detalii, cum ar fi: atmosfera, stilul, bugetul alocat si targetul pe care il doreste clientul. Toate acestea sunt necesare pentru a face o oferta de pret si pentru a estima timpul de executie.

+ Intocmirea ofertei de pret

Oferta de pret este calculata in functie de: + destinatia spatiului (privat sau public) ;  stil (modern, minimalist, clasic); suprafata spatiului (mp); termen de executie. Oferta de pret se trimite pe e-mail in maxim 24 de ore de la prima discutie.

Plata se face in 3 transe: 1. 40% avans la semnarea contractului. 2. 40% dupa ce proiectul 3D este agreat de catre client si in momentul oferirii dosarului care contine datele tehnice si necesarul. 3. 20% la finalizarea asistentei si consultantei (receptia lucrarii).

Masurarea spatiului

Dupa plata avansului se masoara dimensiunile spatiului si se fac poze in vederea realizarii proiectului 3D. Acest proiect va reda spatiul la cote exacte.

Propunerea unor schite

Pe baza planului 3D se pot face compartimentari si aranjari ale spatiul in scopul crearii variantelor de concept sub forma de schite. Variantele agreate de catre client urmeaza a fi transpuse in proiectul 3D. Va avea loc o intalnire pentru prezentarea schitelor insotite de fotografii sau colaje pentru o redare cat mai apropiata de proiectul final.

Realizarea proiectului 3D

Perioada cea mai lunga a proiectului este alocata elaborarii proiectului 3D, care ia in considerare folosirea materialelor existente pe piata locala sau aduse la comanda. De asemenea, tot ce este integrat de catre designeri in proiect se poate realiza de catre producatorii si artistii cu care colaboram (ex.  mobilier, pereti falsi, obiecte decorative si de iluminat).

Prezentarea proiectului 3D

In momentul prezentarii proiectului 3D se mai pot face modificari, la solicitarea clientului (culori, texturi, iluminare, etc).

Intocmirea dosarului (cote si necesar)

“Dosarul” consta in detalii care includ: partea electrica, aerul conditionat, incalzirea, modificarile peretilor/tavanelor (sectiuni cotate), cotele de gabarit ale mobilierului, codurile de culoare, necesarul de materiale ( parchet, gresie, tapet etc). Acest dosar se poate trimite producatorilor, furnizorilor si echipelor de finisaje cu care colaboram sau se poate ocupa clientul de gasirea acestora in vederea obtinerii ofertelor de pret.

Consultanta

Consultanta consta in a indruma clientul spre alegerea potrivita si achizitionarea materialelor, a corpurilor de iluminat si a obiectelor decorative si oferirea celor mai bune solutii din punct de vedere al organizarii ergonomice si estetice a spatiului.

Asistenta

Consta in vizitarea ocazionala pe perioada derularii lucrarilor pe şantier,  la solicitarea de catre client, colaboratori sau tehnologi, pentru a asigura desfasurarea si realizarea optima a proiectului.