De la prima literă care începe să contureze povestea scrisă, personajele, trăsăturile și personalitățile lor, crearea unui film implică elemente diverse transpuse din mintea creatorului. Când un film începe să prindă formă pe ecran, acele trăsături trebuie să se reflecte nu doar în actorul ales pentru a înfățișa personajul, ci și în decor, design și în fiecare imagine.
Într-un film science-fiction precum Ex Machina, aceste elemente sunt mai mult decât evidente. Un viitor apropiat și un protagonist miliardar trebuie să aibă un cadru specific care uneori poate că nu există doar în plan fizic. Realizatorii au pus în scenă două locații din viața reală cu efecte vizuale și decoruri pentru a crea o lume uimitoare care redă cât mai aproape de realitate inteligența artificială.
Exterioarele reale se îmbină cu efecte vizuale pentru a crea o casă retrasă a miliardarului.
Locația 1
O mare parte din casă este de fapt un hotel, Hotelul Juvet Landscape, de la echipa norvegiană Jensen & Skodvin Architects. Deși filmul are loc în Alaska, acest hotel uimitor se găsește într-o zonă îndepărtată din Norvegia.
Hotelul este amplasat printre stânci, păduri și apă.
Există lux și în izolare! Chiar dacă nu ar fi fost designul uimitor din spatele acestor interioare, a fi departe de societate oferă atât siguranță, cât și un evident instinct de supraviețuire.
Interioare studio
Locația 3
Unele dintre interioarele locuințelor din filmul Ex-Machina se regăsesc tot în Norvegia, iar proiectul aparține aceleiași echipe de arhitecți.
O casă privată de vară, proiectată tot de Jensen & Skodvin, vorbește despre temele filmului. Casa cu estetica sa elegantă și, totodată, modernă, este defapt sculptată în partea unui munte.
Stâncile care integrează designul se întrepătrund subtil cu tehnologia.
Sursa: Home-designing.com